وب سایت طلا و جواهر
نوشته شده توسط : cyrus
jewelry website

طلا و جواهر">طراحی وب سایت طلا و جواهر و طراحی سایت صنایع دستی برای معرفی مدل های مختلف زیورآلات ، مصنوعات ساخته شده توسط دست هنرمندان صنتعگر، برندسازی و فروش طلاجات و جواهرآلات، صورت می گیرد.

همچنین طراحی سایت بدلیجات، برای عرضه کنندگان زیورآلات مصنوعی کاربرد دارد.

لزوم طراحی سایت طلا و جواهر

طلا از زمان های دور تاکنون بدلیل جلای زیبا، مقاومت زیاد در مقابل اکسیداسیون، انعطاف پذیری و شکل ‌پذیری خوب و کمیاب بودن ، گرانبها می باشد؛ جواهرات نیز به جهت ظاهر فریبنده و اغواگر و قیمتی بودنشان، مورد توجه بشر بوده و اهمیت ویژه ای یافته اند، از اینرو طراحی وب سایت و جواهر برای پیشبرد کسب و کار طلا سازان، طراحان و تولیدکنندگان جواهرات، زیورآلات و فروشندگان آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

امکانات و ویژگی های طراحی وب سایت طلا و جواهرات

  • درباره ما

پیشینه فعالیت ها، گواهینامه و استانداردهای دریافت شده، مزایا و ویژگی های محصولات تولیدی شما در این قسمت بازگو می شود.

  • تماس با ما

اطلاعات تماس، آدرس فیزیکی کارگاه یا فروشگاه و تلفن های مربوطه در اینجا قرار می گیرند.

  • اخبار و مقالات

مطالب و جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، آنالیز و بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار و عوامل و شرایط اثر گزار بر قیمت آنها، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جهان که جواهرات تاریخی را نگهداری می کنند، همچنین معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک در زمینه جواهرات، تحلیل و پیش بینی وضعیت خرید و فروش زیورآلات و جواهر در روزهای آتی برای مخاطبان جذاب و قابل استفاده بوده و بر آمار بازدید سایت خواهد افزود.

  •  محصولات

در طراحی سایت طلا و جواهر، محصولات دسته بندی می شود. زیر دسته هایی همچون دستبند، گردنبند، النگو، انگشتر و ... ایجاد می گردد.

در توضیح هر مصنوع؛ نام مدل، برند، عیار، وزن، نگین و سنگ های قیمتی بکار رفته، اثرات اعجازانگیز و حتی خواص درمانی سنگ ها و ... ذکر می گردد.

  • ضمانت نامه

در این بخش در صورتی که به مشتریان در قبال جواهرات و یا مصنوعات طلای فروخته شده ضمانتامه ارایه می دهید شرایط و مدت زمان آن و نیز در مورد اصالت سنگ های تضمین شده و قابلیت هایی از جمله صدور شناسنامه معتبر جواهرات از مراجع ذیربط شرح دهید.

  • مدلینگ

طلا و جواهراتی که شما عرضه می کنید هنگام ست کردن با لباس های مختلف بیشتر به چشم خواهند آمد. از اینرو ست کردن جواهرات و زیور آلات با توجه به رنگبندی و ترکیب بندی بر روی مانکن و نمایش آن بصورت عکس و حتا ویدئو می تواند ذهنیتی روشن به بیننده القا نماید. با وجود اینکه ممکن است طلای زرد، نقره جات و زیورآلات جواهرنشان خیلی زیبا و گرانقیمت باشند اما با این وجود نمی توان با هر رنگ ، یا هر بافت لباسی از آن استفاده کرد. به همین سبب ارایه نکات آموزشی به همراه تصاویر مدلینگ با استقبال بییندگان مواجه شده و در نتیجه آمار بازدید سایت نیز بالطبع آن افزون تر خواهد شد.

سایت طل ا

  • خدمات ویژه

چنانچه خدمات ویژه و پس از فروش برای محصولات در نظر گرفته شده است در این قسمت به اطلاع کاربران می رسد. برخی از این خدمات به عموم مشتریان و بطور ویژه تر به اعضای باشگاه مشتریان ارایه می گردد. بعضی خدمات ویژه بطور اجمال موارد ذیل را شامل می گردد:

  • تعمیر جواهرات، طلاجات و نقره جات توسط اساتید زبده
  • انواع آبکاری
  • سایز کردن انگشتر به صورت استاندارد
  • عیارسنجی محصولات
  • محاسبه هزینه خیلی پایین برای کلیه خدمات مشابه جهت اعضا باشگاه مشتریان
  • کارشناسی رایگان سنگ های قیمتی برای اعضا باشگاه مشتریان

گالری

گالری تصاویر از جمله ویژگی هایی است که وجود آن در وب سایت طلا و جواهر می تواند باعث جذب بازدید کننده شود، اما برای ایجاد گالری تصاویر در سایت، نیاز به Front end و  Backend است که تصاویر را چشم نواز و پر زرق و برق نشان دهد و نظر بیننده را بیشتر جلب نماید. ذکر این نکته ضرورری است که راه اندازی و اجرای گالری با اصول استاندارد در سایت طلا و جواهر در افزایش ترافیک سایت موثر می باشد.

عکس طرح های زیبا و جدید مصنوعات ساخته شده از طلا و جواهر و یا طرح هایی که در آینده اجرا خواهد شد، در قسمت گالری به نمایش در می آید.

  • باشگاه مشتریان

برای ترغیب افراد جدید به خرید و نیز تشویق مشتریان قبلی، باشگاه مذکور در سایت طراحی می گردد. تا با تخصیص تخفیفات، امتیازات ویژه، قرعه کشی و یا برنامه های تشویقی دیگر مأمنی برای ماندگاری مشتریان وفادار فراهم گردد.

jewelry site design best

نمودار آنلاین و لحظه ای قیمت سکه و طلا و حتا فلزات گرانبهای دیگر همانگونه که در طراحی سایت صرافی بیان شد، بصورت جدول برای استفاده کاربران قرار داده می شود.       

  • پیوندها

لینک سایت های مرتبط با موضوعات طلا، جواهرات، زیور آلات، سنگ های تزئینی و قیمتی، صنایع دستی را می توان در بخش پیوندها قرار داد.

  • سامانه ارسال پیامک

یکی از روش های بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی و فعلی است، ارسال پیام کوتاه تأثیرگذارترین و کم هزینه ترین ابزار برای نیل به هدف فوق است، که از طریق اطلاع رسانی مشتریان از محصولات جدید با استفاده از پیامک انجام می شود. همچنین جهت مطلع ساختن مشتریان از مسایل دیگر همچون تغییر آدرس فروشگاه، یا افتتاح شعبه جدید و ... می توان از این سامانه استفاده کرد.

میهن وب گستر طراحی سایت شما را همچون طلا، جلا می بخشد

میهن وب گستر با طراحی سایت طلاسازان و تولیدکنندگان جواهر، زمینه ای را فراهم می سازد تا آنها هنر و صنایع دستی و نمونه کارهای خود را با نمایش بر روی سایت خود، مشتریان و خرده فروشان طلا و جواهر را با تولیدات و محصولات خود آشنا کنند.

فروش ط ل ا

کارشناسان شرکت ما بر این موضوع اعتقاد راسخ دارند که ایجاد هر وب سایتی به جهت رونق کسب و کار صورت می گیرد و یا در جهت معرفی بهتر محصولات و خدمات ارایه می گردد. لذا اگر وب سایت طراحی شده در موتورهای جستجو دیده نشود و کاربران نتوانند آن را ببینند، طراحی سایت با شکست مواجه شده است. لذا برای پیروزی غایی در طراحی سایت طلا و جوهرات  بایستی سئو و اصول بهینه سازی قوی را پیاده نمود در این صورت با افزایش رنکینگ سایت در موتورهای جستجو کاربران در جستجوهای خود، وب سایت شما را به سهولت پیدا می کنند. میهن وب گستر با داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه می تواند در طراحی وب سایت شما از سئو و بهینه سازی حرفه ای استفاده نماید تا شما با خاطری آسوده بتوانید به فروش و معرفی محصولات خود در وب سایت خود بپردازید.

فروشندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر و صنایع دستی برای مشاوره رایگان می توانند با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایند.





:: برچسب‌ها: وب سایت طلا و جواهر ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: